Het is bijna zover! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lesley Beek - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lesley Beek - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Lesley

Blijf op de hoogte en volg Lesley

13 Januari 2013 | Nederland, Leeuwarden

Zoals de meesten inmiddels wel weten ga ik in februari voor 5 maanden verhuizen naar Londen. Ik ga hier mijn stage volgen in het Thistle Marble Arch Hotel achter de Front Office. Ik ga wonen in het hotel. Het hotel ligt midden in het centrum, ideaal!

1 Februari vertrek ik. Dan heb ik eerst 3 dagen de tijd om de stad een beetje te leren kennen en de laatste dingen te regelen. De 4e zal ik beginnen met werken. Het komt nu wel heel dichtbij en ik ga ook iedereen missen, maar ik heb er wel heel veel zin in!

Door middel van deze site wil ik jullie op de hoogte houden van al mijn ervaringen.

Tot snel!

  • 20 Januari 2013 - 17:20

    Lianne:

    Hoi Lesley,

    Ik ga je zeker volgen in Londen. Maak een mooie tijd
    Van en ga vooral genieten. Ik wens je heeeel veeel plezier toe!!!
    Denk erom ze rijden er links. Haha. Groetjes Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Stage Londen


Recente Reisverslagen:

27 Maart 2013

Update vanuit London!

26 Februari 2013

Afgelopen weken

04 Februari 2013

De eerste dagen

13 Januari 2013

Het is bijna zover!
Lesley

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 4839

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage Londen

Landen bezocht: