De eerste dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lesley Beek - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lesley Beek - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Lesley

Blijf op de hoogte en volg Lesley

04 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vrijdagochtend begon de reis dan echt. Om kwart voor 4 moest ik al opstaan en om half 5 zat ik in de auto richting Schiphol. Eerst hadden we Henk nog even opgehaald, want die ging ook met miij mee. Half 10 vertrok het vliegtuig richting Luton Airport. Binnen een uur waren we er al. Vanuit Luton moesten we nog ongeveer 1,5 uur in de bus zitten richting Londen. We stapten uit bij Marble Arch. Dit is echt vlakbij het hotel.

Toen we Londen in reden dacht ik waaaauw wat een mooie stad. We zijn eerst naar het hotel gegaan en hebben onze kamers te zien gekregen, toen konden we eindelijk onze koffers kwijt. Daarna zijn Henk en ik de stad in gegaan en hebben we Oxford Street even bekeken. Echt super veel winkels, je hebt hier eigenlijk alles! Later die dag was mijn kamergenootje er ook. Echt een super leuke meid, waar ik nu al goed mee overweg kan! Ze komt ook uit Nederland dus dat is wel fijn.

Zaterdag kwam Leanne aan (een ander meisje van mijn school), en er waren nog een aantal andere studenten uit Nederland aangekomen. We kunnen het allemaal goed met elkaar vinden, dus dat is hartstikke leuk. Zaterdag zijn we even naar de Primark geweest, echt veel en veel groter dan in Nederland en ze hebben veel meer leuke dingen. Daar moesten we maar even wat spulletjes voor onze kamers kopen, want die waren toch wel een beetje saai. Zondag zijn we met elkaar de stad in gegaan. We zijn Hyde Park doorgelopen wat tegenover het hotel zit en toen zijn we doorgelopen naar Buckingham Palace.

Natuurlijk moet ik ook even wat over het hotel vertellen. We zijn echt heel leuk ontvangen. Het zijn allemaal super aardige mensen, echt spontaan! Vandaag hadden we onze eerste werkdag. Het was best wel vermoeiend, want we kregen zoveel informatie over ons heen. Dit moet ik straks ook nog maar even goed doorlezen. Morgen hebben we nog een introductiedag en dan krijgen we ook de verschillende kamers te zien, daar ben ik wel erg benieuwd naar. Want wat ik tot nu toe van het hotel gezien heb is echt super mooi. De eerste paar weken moeten we eigenlijk het hotel goed gaan leren kennen, dus we gaan eerst met verschillende afdelingen meelopen en daarna achter de Front Office werken.

Mijn eerste indruk over het hotel is goed! Ik ben wel benieuwd naar de komende weken. En het is super leuk dat er allemaal verschillende studenten zitten in het hotel uit verschillende landen. Het is net een soort studentenhuis.

Nou ik zal nu nog maar wat gaan studeren! En dan maar lekker naar bed!

Tot snel allemaal!

P.S. Als je het leuk vindt om mij iets te sturen dan is dit het adres:

Thistle Marble Arch Hotel
Floor 5, room 54
Student Lesley van der Beek
Bryanston Street
W1H 7EH London
United Kingdom

En ik heb mijn Nederlandse 06 nummer ook niet voor de komende 5 maanden. Ik heb hier een Engels nummer, dus als je die wilt stuur dan even een berichtje via Facebook! Wanneer ik terug ben ben ik gewoon weer op mijn Nederlandse nummer bereikbaar.

Foto's komen nog!

Liefs Lesley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage Londen


Recente Reisverslagen:

27 Maart 2013

Update vanuit London!

26 Februari 2013

Afgelopen weken

04 Februari 2013

De eerste dagen

13 Januari 2013

Het is bijna zover!
Lesley

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 4846

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage Londen

Landen bezocht: